nedjelja, 18. rujna 2011.

DOBA ŠIVE

Manil Suri "Doba Šive" (biblioteka Graham Greene, nakladnik ljevak Zagreb 2010.god)

(sam početak knjige opisuje odnos majke i novorođenčeta)

"Svaki put kada te dotaknem, svaki put kada te poljubim, svaki put kada ti ponudim svoje tijelo. Ašvin. Znanš li kako čvrsto sklapaš oči dom mi usnama pretražuješ kožu? Znaš li kako se upireš tabanima o moje tijelo, kako pružaš ruke, kako se rubovi tvojih grudi napinju pod mojim dlanovima? Jesi li svjestan svojih prstiju koji promiču mojom kožom, pokušavajući se sklpoiti oko nečega za što bi se mogli uloviti, ali umjesto toga klize po mojem glatkom mesu?

Ašvin. Primjećuješ li vlažnost koja nadire iz mojih bradavica i slijeva se niz kosine mojih grudi? Je li tvoj jezik to što osjećam, možeš li ukrasti kap ili dvije ?

Ašvin. Tvoje oči još su zatvorene, kapljice vlage rose ti nos. Znaš li koliko nevino izgledaš, koliko bespomoćno, dok navodim bradavicu prema tvojim ustima? Na trenutak te želim zadirkivati. Prevlačim bradavicom po tvojim usnama, samo da je dotakneš, a onda je izmaknem. Promatram tvoj jezik koji zbunjeno izviruje, prste koji se još uvijek otvaraju i sklapaju i grče, dok ti zabrinutost počinje nabirati  lice? I ta bespomoćnost - ta nježna bespomoćnost u izrazu tvojega lica, ta potreba za mojim tijelom, za bradavicom koja je tvoja, za dojkom koju sam ti tako okrutno oduzela. Da, ljubav može biti hirovita, zar ne, drago moje?

............. Tako dobro pristaješ uz moje tijelo..........Sve sam to ja stvorila, sve je to poteklo iz mene.

Ašvin, znak na nebu, zviježđe blizanaca.

2 komentara:

  1. Obavezno cu nabaviti ovu knjigu.Podseca me na sve one emocije koje sam imala kad se moja Princeza rodila(sad evc 2 godine stara)Prvu noc sam je cele noci drzala u narucju:))I razgledala i amzila ..sve u neverici d aje tako nesto lepo..moje;)

    OdgovoriIzbriši
  2. upravo tako Dzoli, ja sam 3 puta uživala u rođenju svoje dijece i ova me knjiga oduševila opisima i razmišljanjima jedne majke, kao da sebe slušam, čitam, razmišljam.... zapitaš se dal sve majke misle i osjećaju isto ? ovo je knjiga i dokaz, koliko je jedna majka MAJKA......

    OdgovoriIzbriši